joi, 18 decembrie 2008

RUGACIUNE!!!




  1. RUGACIUNE          Lerui, Ler, daruri de pom,         Fă-mă, Doamne, fă-mă om –                       Să mai am un veac, putere,         Să-ţi fac binele, avere –                       Lerui,Lerui, de Crăciun,         Fă-mă, Doamne, fă-mă bun –                       Nici prea mare, nici prea mic –         Cât să intru-n cer, un pic –                       Lerui, Lerui, Lerui, Ler,         Fă-mi şi inima, un cer –                       Sub cetina-i să adune         Gând curat, şi fapte bune –                       Lerui,Lerui-Te-voi,         Să ne mângâi, să ne-nmoi –                       Lerui,lerui, meri domneşti –         Să ne ierţi, să ne-ntăreşti –                       Ca un măr, ca o gutuie,         Inimii, să-Ţi fim căţuie –                     Ca o inimă de pom,         Fă-mă, Doamne, fă-mă om…             ██╠♥╣██╠♥╣██╠♥╣██╠♥╣██╠♥╣██  ●═══════════◄►════

Niciun comentariu: